Min sommar:

Det här har hänt på mitt sommarlov hittils:...

Fick missfall dagen efter att jag berättat för familjen att jag tänkte behålla. Fick sitte på akuten i 4-5timmar.

Sen har jag varit i småland/västervik på johnnies mormor & morfars landställe två gånger. På midsommar men då var jag ju gravid så jag drack inte en droppe alkohol!..och förra helgen för hans mormor och mamma fyllde år men drack inte då heller fast det var för att jag inte hade lust att dricka. Vi gick och fiskade istället.. Johnnie behövde bara sätta på masken på kroken och slänga ner i vattnet och så nappade det direkt. Det var en stor aborre som vi tog med hem till huset. Men den levde på morgonen så dem andra hade slängt i den igen.

Sen så har jag varit på bio med älskling på våran 4månaders dag och såg jiddra inte med zohan. Den var rolig med lite överdriven ibland.
Och vi har varit på kryssning till åland. Vi spelade och drack inne på discot lite.
Vi har varit på skansen också. Jag, Johnnie, Sara och Robin. Det var mysigt :)
Jag fick vara turist fotografen haha.
Idag ska jag och johnnie sitta hemma och ruttna som vanligt och spela wii. Som typ alla andra dar :P
Vi har festat och grillat lite också med kompisar och grannar.
I början på lovet så var jag, johnnie, malin och patrik i stan och shoppa kläder till johnnie vart en helt ny garderob.
För någon vecka sen hade vi stor städning i rummet vi tog ut allt som fanns i rummet och dammsög, skurade fönstret,speglarna och golvet. satte fast tvn i väggen också och möblerade om helt och hållet :) det tog oss från morgon till sent på kvällen kl var väl 1 eller 2 när vi var helt klara. :P
Sen så har ju familjen skaffat Tiger eftersom att Putte dog den dagen jag träffade johnnie för första gången.

Har träffat Nicole i farsta med mina tvilling syrror fy fan vilket liv det var på dem 2...Daniela var jätte bråkig men Mikaela var lugn som vanligt.
Sen har jag väl bara legat i sängen och degat och varit med kompisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0