Framtiden

Jag hoppas och önskar att allt du sagt att vi ska göra kommer bli av..
Utomlands resan, alla roliga saker som du lovat mig att göra när du blir ledig. Jag hoppas du inte du kommer göra som alla andra gjort.. svikit mig när det kommer till saken. Jag vill verkligen göra alla roliga och fina saker med dig.. Du är den som fått mig att bli hel igen. Du läkte mina sår vilket jag trodde att ingen skulle kunna göra igen efter allt dåliga som hände. Jag vill vara med dig 24/7 det är så mysigt att få ha dig bredvid mig och som håller om mig när jag ska sova och håller mig i handen hela natten och inte släpper taget om den :) Du är den sötaste killen man kan hitta. Tjejer och killar nu för tiden utnyttjar bara varann men jag vet att du inte gör det. Du har bevisat det för mig. Vi båda två är besatta av varann. När du inte är i närheten eller när vi tjaffsar så känns det som hela jag spricker och vill gråta. Om du hade lämnat mig när jag svek dig (inte otrogen) skulle jag brytit ihop till en ännu sorgsnare person än innan.. kommer aldrig vara otrogen mot dig älskling..Du är underbar baby.. Älskar dig min plutt <3

Kommentarer
Postat av: Johnnie

hehe naaaaaw va söt du e baby =)
love you 2

jag lovar dig vi ska göra massa grejer när jag blir ledig...

och thailand i vinter är 150% säkert...

2008-05-20 @ 15:59:18
Postat av: Tatti

:D jag tror på allt du säger och det ända jag vill är att få vara med dig :) du har liksom blivit min varda måste få din närhet för att kunna vara glad :D älskar dig massor

2008-05-21 @ 23:02:28
URL: http://tuttilana.blogg.se
Postat av: Jojo

Uppdateraaaaaaa!!! :D

2008-07-03 @ 21:09:54
URL: http://babyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0