Tillbaka till början igen.

Nu har jag färgat håret igen från helbrunt till så jag hade då jag började i Farsta gymnasium (blont med brunt underhår)...På söndag fyller min syster Maria 20år och jag och Jojo var och köpte present till henne på ikea med små systrarna igår. Därimot så kom vi inte på buss jäveln med tvillingvagnen för att det inte fanns tillräckligt med plats.. SL bör fixa större utrymme för vagnar och rullstolar. Tänk om man var rullstols bunden då skulle man ju få rulla hem hela vägen. Skit dåligt!... Så vi gick till poche center så kom pappa och hämtade oss med bilen. När jag kom hem fick jag migrän så jag kämpade för att somna vaknade till kl 4 i natt och skickade ett gulligt sms till Johnnie när jag halv sov. Ska sova hemma en hel vecka nu för första gången på över en månad. Det känns skönt att vara lite med familjen. Jag och Johnnie håller på att försöka sluta röka nu och dricka gjorde vi sist för typ 2 veckor sen. Det känns ganska så bra faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0