Fredag 21:a november



Ja, då har man blivit tjock. På onsdag om 5 dagar så ska vi få lyssna på hjärtljuden på bebis. Efter det så ska jag få se bebis för andra gången och Johnnie för första gången. Då ska vi få se om det bara är en skrutt som jag hoppas på eller om det kanske är en till där inne vilket jag verkligen inte hoppas på! :P räcker med en hehe..
Sen så är det åtta månader för mig och Johnnie imorgon också! tiden går så fort känns som om det var igår vi träffades och fick veta att det låg en ny liten skrutt i magen. Rip till förra bebisen synd att du inte kunde finnas där inne  lite längre :/
Men jag längtar verkligen till den 17:e dec då får vi äntligen veta om det är en tjej eller kille också och då blir det dags att shoppa järnet äntligen :D GAAAH vad jag längtar kan den inte bara växa och komma ut nu vill ju köra den i vagnen och allt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0