Torsdag 13:e november

Jahapp då var man tjock då och imorgon (fredag) är det sista dagen i skolan för på måndag börjar praktiken och den varar i 5 veckor sen har vi jullov så jag kommer vara ännu fetare när jag kommer tilbaka till skolan. Vägde mig igår också när jag tränade har gått upp 4,7 kg . Helt sjukt hur snabbt det går asså och om typ 2 veckor är det dags för att lyssna på bebisens lilla hjärta :) Det är synd att inte alla får uppleva den här spänningen och lyckan som jag känner tycker synd om er på riktigt. Men jag chansar 90% på att det blir en liten flicka. Om jag har fel så ska jag vara Johnnie´s slav i en vecka (inte sex slav) haha men typ fixa mat och så til han som en hemma fru :p
Johnnie har beställt wii fit också och han fick veta att han kunde hämta ut den idag men han tar det imorgon istället för det vart så sent. Jag har blivit som en gammal tant fan går och lägger mig fett tidigt och kan sova hur länge som hellst om ingen väcker mig kl är nu tio så jag ska lägga mig och sova. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0