Torsdag 20:e november

 Idag fick jag och Johnnie den här lappen från södersjukhuset.
Vi ska dit på hans födelsedag som är den 17:e december. Då ska vi köpa massa bilder på våran egna lilla skrutt äntligen! :D :D :D jag längtar verkligen dit på lördag är vi inne i vecka 15 eller 16 om man vill räkna så. Jag kan börja känna babyn i vecka 16-20 någongång. Jag tycker bara att det känns som en liten puls som slår när jag tar det lugnt men annars känner jag mig bara tjock :p Alla mina bhar har blivit jätte små så det blir till att köpa några nya när pengarna kommer vet redan vilka jag ska köpa men vet inte riktigt vilken storlek :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh d e ju så underbart me UL :D

ja å marcus blev helt tårögda när vi såg vår son sist han e ju mkt större nu än i v18 då man gjorde rutinUL han rymdes inte på skärmen fick ta en del i taget hihi

2009-01-19 @ 10:56:49
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0