wiie :)

Det börjar hända något och vi börjar komma någon vart nu. Idag är vi inne på 12 veckor och 2 dagar. Men tiden går så segt tyvärr. Jag har spytt 3 gånger under graviditeten än så länge. Det är inte farligt alls faktiskt med tanke på mina tidigare graviditeter så spydde jag mer och med tanke på hur illa man mår hela tiden asså. Jag vet inte om jag kommer vilja ha fler än ett barn än så länge men vi får se hur det här går först :) skulle något dåligt hända med våran bebis nu så är det självklart att jag tänker testa igen ända tills jag får min första bebis :) men jag tror och hoppas på att det här kommer gå som planerat (bra då alltså) :) .....Jag hoppas vekligen på att det blir en liten flicka men johnnie på en pojke men det är bara pga att han kommit på killnamnen och jag tjejnamnen. Både första och andra namn. :)
Jag slarvar med dem där äckliga omega-3 tabletterna bara för att dem är jobbiga att svälja och dem luktar rutten fisk! :/ Så jag förtjänar en frisk och söt liten bebis efter allt jag stått ut med när det gäller allt :P (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0