Fredag

Åååhh äntligen fredag men vad ska man hitta på? 22 dagar kvar idag har kommit på att oavsätt vad så kommer jag ha min son hos mig inom 5 veckor men det känns ändå som en evighet tycker jag. Känns som om man väntat i 100 år asså en dag kan kännas som en hel vecka men snart snart snart!.. Mina bröst är sjukt ömma hela tiden och dem har blivit tunga som fan asså men inte långt kvar nu tills man ligger där på förlossningen och kämpar för sitt liv :P Man blir så sjukt nervös när man tänker på det men det går ju liksom inte att sluta heller hehe.. Det låter som om det inte skulle vara jobbigt alls när alla andra berättar om sina förlossningar låter typ mer så här: "Ähh det var väl inget kändes ju knappt skulle kunna göra om det nu hur lätt som hellst och jag gör gärna om det för det var så skönt" eller något haha sjuka människor jag kommer fan dö! en barnmorska sa typ så här: "Det känns som att bryta ett ben eller arm" men jag har aldrig brytit något eller så satt jag vet inte hur det känns men jag kan tro att det gör sjuuuukt mycket ondare än det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0