åååh

Usch lilla gubben ska få första sprutorna imorgon 24/8 kl 11.30 usch vad jag inte längtar asså..
Han blir hela 3 månader idag kl 16.15 :P måste vara exakt ju hehe
Skulle jag få byta bort honom mot alla pengar i världen så hade jag ALDRIG gjort det han är min lycka,mitt ljus, min framtid :)

 - För jag är lite ego idag måste fan börja bry mig om mig själv lite asså jag tar alltid mig själv i sista hand, romeo i första,johnnie i andra och vänner o familj i tredje det här är inte bra ja måste klämma in ett litet ego jag någonstans ibland iallafall :P

Har spelat in en ljudfil när Romeo skrattar när jag kittlar honom han fick hicka så han vart lite tyst för fort men men ialf nåt :P haha vet inte hur man gör med den så marko och maria får hjälpa mig någon dag :)




Juste Romeo drog tag i jojos hår och åt på det haha har lite bilder från det vart ett jävla hårt grepp där asså :P



Här är bilder från apattacken också haha


Han är så rädd för den där apan asså så han attackerade och bet och sen slängde han iväg den men jag la den under vagnen då :P haha :)



 - Fick en till bild på kylskåpet föresten hehe

- Lilla gubben älskar att pussas han slet tag i mina kinder o slet mig mot honom o då åkte han på minst 100 pussar asså :D han bara älskar puss ljudet o så när man överdriver haha :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Besök gärna min blogg

2009-08-27 @ 14:13:08
URL: http://www.metrobloggen.se/ungmammmaa
Postat av: Jesper

porrig du är perfekt längd och så är du rund tjocka tjejer är det sexigaste som finns

2009-10-15 @ 04:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0