Länge sen man skrev här asso..

Det var ett tag sen sist jag hade ork till o skriva blogg men jag laddar upp "lite" bilder  och skriver lite om dem :)

Hans leende och skratt får en att bli helt varm i kroppen. :)-Hans leende och skratt får en att bli helt varm i kroppen. :)

-Tränar sig för vi vill bara sitta upp inte ligga ner för vi vill bli stora pojken inte lilla bäbisen längre :)

 -Mina pojkar.. Johnnie spelar fifa09  därför båda ser så konsentrerade ut :P



 - För att en bild säger mer än tusen ord och det sägs att jag är besatt med att ta dem ;P

 - Så stor har lillgubben blivit sist vägde han 6,5kg och var 59,5cm men det var nån vecka sen :P

 - Johnnie kom smygande och provade bullarna först som jag hade bakat

 - Hatar häng huden som är kvar från gravid magen den tittar fram när man ligger på sida,lutar  sig framåt eller sitter ner :P

 -   -För att man måste vara lite ego också fast på sista bilderna är jag trött o sliten haha var vaken nästan hela natten fredag-lördag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0