Oj oj oj

4 dagar kvar tills Romeo blir hela 3 månader  han börjar bli stora killen nu ju :)
En riktig liten mamma gris är vad han är hehe och hans pingvin nalle är med honom 24/7 :)
Igår natt slog han mig på näsan tills det blödde haha jävla skitunge asså men jag pussade på han o sa "lilla älsklingen då du är så stark"  jag har satt in bilder i fotoalbumet jag köpte förut usch asså det behövs typ minst 2 till asså jag har foton i högar här på Romeo helt sjukt ändå tänker man "shit jag har knappt fotat han"  haha fotar han varje dag asså :P
Jag hittade en skit snygg sitt vagn men vafan känns som man bara slösar pengar på om man ska köpa en till liksom för jag köper hellre mer saker o kläder till han än en till vagn :P

- Gubben tyckte om mostrarnas fifi docka som sjöng :)

 - Lilla gubben tyckte om o sitta åt fel håll han pratade (jollrade) som bara fan haha :)

- Jag är så stolt :D


 - För att älsklingen är så charmig och glad hela tiden hehe :)


 - För att Romeo var så himla söt på Lady gaga konserten på grönan :D

 - Gravtestet vi gjorde den 11/9-08 då vi fick reda på att lilla Romeo hade flyttat in i mig :)
 - Där var jag i vecka 15+2 alltså 16:e veckan ååh vad jag saknar känslan av att han sparkade o grejer i början var så läskigt men ändå mysigt :)
 - Där var det vecka 17+2 alltså 18 veckor hade växt lite där :) ååh jag vill ha massa massa massa bäbisar det är ju så fruktansvärt underbart men ändå jobbigt ibland men man kan inte bli arg bara pussa ihjäl lillgubben nu :)
 -Oj vad jag saknar min jätte kula den var så hård o len men tung som bara fan och ivägen hela tiden :P

Kommentarer
Postat av: frida- vincents mamma <3

vad e det för vagn du har hittat?:D

2009-08-20 @ 10:04:38
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/
Postat av: bella

Kan du inte spela in en video på honom? :)

2009-08-21 @ 11:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0