BVC

Var på BVC idag igen  Romeo är hela 57cm och väger 5350g han har blivit stora killen nu ju hehe inte långt kvar tills han inte kan ligga i vagnen med babylift delen i haha snart blir det till o ligga på sitt grejen typ han har ju blivit enorm :P

Vart stucken av en geting i tummen idag också den satt på mitt linne där nere i kanten på ena skinkan typ och linnet åkte upp lite så skulle jag dra ner den och så hoppade jag till jävla äckel djur asså måste dem ha sina jävla gaddar?! tur att äcklet dör idag ialf efter att den stack mig :D hehe

Baby vart överlycklig när pappa stack till jobbet för då fick han ligga på hans sida i sängen med mamma på andra sidan av sängen hehe :P


Kommentarer
Postat av: Maria

min snutteplutt... <3

2009-07-02 @ 01:26:03
URL: http://majjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0