Hmm..

Ja då har Marko fixat min sida så den är fin äntligen den har sätt ut som typ hej kom och hjälp mig sens jag skaffade den (förlåt jojo inget illa menat eftersom att du visade mig hur man kunde fixa lite med den då) haha  men men jag har lite nya fina bilder  på min lilla Romeo nu :)


 Hos mamma mu (mig)
 Här ville vi hoppa över till moster Maria sen kom bästisen Nova upp o ville klappa lite på Romeo också :)


Nu kommer det roliga men jobbiga... stackars älsklingen men bilden ser så rolig ut..


Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahahahaha.. jag kommer aldrig kunna sluta skratta åt dom här bilderna.. lill plutten är till och med söt när han låsas gråter :D

2009-07-25 @ 01:48:31
URL: http://majjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0