=)=)

Min plutt har fått massa grejer igen hehe :P
På tisdag ska jag och Romeo till BVC för första gången och då ska han vägas och mätas igen längtar det är så mysigt att få veta att ens unge växt och blivit större på så pass kort tid :D sist vägde han 4150g när bvc kom på hem besök undra hur mycket han gått upp nu han äter ju som en gris asså (fett mycket) igår åt han hela dagen han tog sig en halvtimmas paus tror jag men säger bara GAM! mina tuttar vart helt tomma haha från att vara sten hårda till att bli tomma typ hehe men min lilla älskling får äta så mycket han vill när han vill hehe jag är inte snål mot min älsko förstår mig inte på folk som skiter i att ge sina barn mat och bara låter dem ligga o skrika och smaska på händerna och på sina kläder  :(  

Kommentarer
Postat av: sabina

jag gjorde som dig också...matade honom när han ville ha mat....men de e många som har schema när dom ska matas...var tredje timme typ...fattar inte de

2009-06-06 @ 23:26:47
Postat av: Anonym

men snälla haha du sitter där med en unge nu skiit i vad andra gör fan sköt dina egna affärer låt folk göra som dom vill eller har du skaffat en unge för att bevisa något för någon?

2009-06-07 @ 20:31:27
Postat av: connie

Va glad jag är flr din skull =) nu vill jag bara träffa er med !! hehe

2009-06-09 @ 12:46:52
URL: http://connieanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0