Första besöket från BVC..

Idag var det första gången jag träffade barnmorskan från bvc.. hon kom på hem besök riktigt trevlig för en gångs skull! :D :D :D Romeo hade gått upp till 4150g hehe vart jätte glad för jag har suttit och matat honom typ konstant sens vi kom hem från bb eftersom att han hade gått ner 300g då :P
Testade på att ge han lite mjölkersättning idag också han spottade ut det det var inte lika gott som mammas tuttar liksom haha :P gick ut med Romeo på en promenad helt ensam idag för första gången också var tvungen att köpa bindor eftersom att dem var slut hehe glömde köpa det i söndags då jag bara hade typ 5 kvar så jag sprang ner snabbt och så kollade jag mitt konto och där hittade jag 2 000kr hehe woho!! :D så imorgon ska jag, Johnnie och Romeo åka till tumba och köpa en klänning och nåt fint till dem som dem kan ha på sig på Malins student på torsdag :)
Gaaah vad jag är stolt över min lilla älskling han är bara för underbar!! :D <3
Lite bilder på min sötnos:








Kommentarer
Postat av: bella

ååh han är så söt! :)

2009-06-02 @ 19:37:20
URL: http://bellisch91.blogg.se/
Postat av: connie

GTRATTIS gumman! Fan va söt han är =) Hoppas han är snäll mot er ! och hoppas vi ses nån gång så jag får se honom i real life =)

2009-06-04 @ 13:53:27
URL: http://connieanderson.blogg.se/
Postat av: nicole

HIHI, HEJ JAG ÄR DEN STOLTA MOSTERN :D (a) .. ööh ellernågot .D

2009-06-09 @ 11:54:43
URL: http://nicules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0