Inte skrivit på ett tag

Jag har inte haft tid att sitta vid datorn på ett tag nu men ialf..
Blödde i 1½ vecka efter förlossningen och alla stygnen har trillat av nu fick det sista på pappret när jag torkade mig den 17/6 (jojos födelsedag) hehe det kittlades jätte mycket på musen och så satte jag mig på toa och kissade sen när jag torkade mig så kom den på pappret jätte läskigt och äckligt jag vet men vart ändå glad så nu är jag fri från dem :D :D :D

Handlat lite och så där åkt  kommunalt och grejer till skärholmen och stan och lite sånt där i veckan också med Romeo för första gången :D  ska ladda upp lite nyare bilder också och föresten sist vi var på BVC vägde han 3690g och var 55cm..  han ska tillbaka om 2 veckor typ och titta igen för han växte så bra tyckte hon :D han har växt ur dem grymmaste kläderna nu tyvärr :( så jag shoppade lite nya kläder till han, mig och johnnie i skärholmen i veckan :)

Lite nya bilder på min baby som börjar bli en stor pojke nu! :)










Kommentarer
Postat av: Maria

Mosters älskling är så fin såå :) Imorn ska vi pussas ännu mer, fick inte nog idag haha.. :P

2009-06-21 @ 21:33:05
URL: http://majjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0