Lite fler bilder på lillgos



Romeo somnade gott på sin snuttis när han låg där och kämpade med att lyfta upp huvudet och försöka krypa iväg han rullade riktigt fint :)


Baby vart jätte arg på mammi när jag satte på han kanindräkten som var lite för liten hehe fan också säger jag bara jag som älskade den hehe så gav tillbaka den till min kära mor romeos mormor :P


baby pratar lite med mig och förklarar att han vill ha mat



sekund efter sekund typ när han sover hehe man kan inte låta bli att fota =)


Sover precis som sin pappa (öppen munn) hehe




Han blev lack som fan när det inte guppade mer hehe :P


Det här var lite bilder på min och Johnnie´s älskling dårå :) vi är så sjukt jävla stolta över honom asså så det finns inte har redan fått höra att han vill ha fler såna här små skitungar hehe men inte än på ett tag hehe 

Romeo har gått upp till 4355g och är 53cm lång nu han vägdes och mättes idag på bvc :)
och han har fått sina namn nu och sina sista siffror till person nummret nu också :D
han ska heta Romeo, Johnnie, Jimmie Saxenhag ska skicka in papprerna nån dag när jag har ork :)

Kommentarer
Postat av: maryanne

hejsan hittade till din blogg, från blimamma! va söt eran lille kille är:) gick förlosningen bra och så?



kram

2009-06-09 @ 16:13:35
URL: http://maryaanne.blogspot.com/
Postat av: nicole

flääsk ha? du är sjuk ;D

du kommer va smal som en pinna snart ska du se :D

2009-06-09 @ 20:50:26
URL: http://nicules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0