Min sötnos

Hungrig!
Håller koll på mig så jag inte lägger ifrån honom :P
Lite mer närbild dårå
Kollar på datan
Börjar lipa lite
Lipar åt sig själv i cam :)
 Trött
o så somnade vi i mammas famn med sin snuttis i handen :P

Min plutt är ju bara för söt asså :)

testade lite gamla kläder  igår kommer i vissa i S o vissa XS nu men byxor är lite jobbigare men skulle aldrig våga gå ut så där med så pass kort kjol o klänning asså fett slampigt ju känner att jag växt upp lite med modet ialf vill inte vara slampig mamma :P men lite kul ialf ville bara visa att jag får på mig skiten igen som jag hitta i garderoben :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv oftare

2009-06-14 @ 21:41:02
Postat av: Martin

Hahahaha, bilden på när Romeo är trött är ju grym :D

2009-06-17 @ 15:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0