Tandläkaren och lite sånt..

Jag och Romeo åkte till hagsätra och där väckte vi maria som typ somnat om den jäveln haha men sen när hon vaknat till så gick vi upp till centrum och klippte oss (maria bjöd mig) och halva håret åkte bort så nu har jag kort hår igen:) att hår kan växa ut så snabbt asså helt sjukt hehe men nu är det slitna efter graviditeten borta ialf känns skönt nu är det bara färgning men det väntar jag med solen har börjat bleka mitt hår som fan asså men brun blir man inte det suger :P sen efter klippningen så fick vi gå hem till familjen igen för Romeo hade kissat ner maria som höll i honom och vi tog bärselet och nappen med till honom inget mer när vi gick upp för det skulle inte ta lång tid men blöjan hade typ åkt upp på ena sidan hehe  själv så bajsade han på mig innan vi åkte till hagsätra efter att jag tvättat honom haha :P vägde honom på BVC i högdalen också han vägde 5250g så snart 5½kg fan haha helt sjukt vad han växer asså men man blir så glad när man ser det :) sen efter det så var jag hos tandläkaren också dårå och lagade en tand (den framför visdomstanden på högra sidan) har inte ens haft besvär men det var tydligen tanden med störst hål i :P men men nu ska jag dricka lite och hoppas på att bedövningen ska släppa den har suttit i sens typ 15.30 liksom hade tid 15.15 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0