V.33

Hehe har uppdaterat väldigt dåligt här märker jag :p Är inne i vecka 33 av 40 nu då så det börjar närma sig nu bara 51 dagar kvar till beräknad förlossning idag faktiskt och man känner att han försöker pressa sig utåt men det går inte så bra för honom märker jag har packar ner massa grejer i väskan som ska med mig vid förlossningen :p Jag är jätte spänd vill bara att det ska hända nu nu nu men känner ändå ångest för smärtans skull hehe men det är ju så himla värt det men tänker lite för mycket på hur allt ska bli i framtiden typ när han blir 15 år och grejer lite tidigt liksom han har ju inte lyckats pressa sig utåt tillräckligt hårt än men jag hoppas på att han lyckas så snart som möjligt han är liksom klar nu han blir bara rundare och rundare men med tanke på att jag gått upp 20kg redan och ätit massa godis och skräp så lär han ju vara så rund att han kommer spräcka mig som fan en rullande köttbulle liksom :O Såg en underbart söt liten apbebis som ni bara måste in och kolla på: http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article4739728.ab

Kommentarer
Postat av: jojo

haha så är det väl alltid i början kanske :P och då man väl skriver de.. sen finns ju dom andra stunderna som kanske inte e så perfekt u know what i mean :P



2009-03-26 @ 17:35:49
URL: http://jiloo.blogg.se/
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Anmäl den gärna till Veckans Blogg :)

2009-04-04 @ 11:55:12
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0