19:e maj

Snart är datumet jag trott att Romeo velat titta ut på slut så kan det bli mamma, maria och johnnie´s mammas datum som dem chansat på? 20/5..

Jag hoppas men ändå inte på att han vill komma ut snart för jag vill kunna känna mig trygg och det gör jag inte för jag vet att alla jävla människor kommer komma hit och klampa in fastän jag sagt ifrån att jag inte vill ha det så ingen vill visa respekt för mina gränser men jag säger bara SKYLL ER SJÄLVA om ni inte lyder mina order och regler!
Det är mitt barn och det är jag som bestämmer hur jag vill ha allt och när folk ska få träffa mitt barn!...
Man ska inte låta folk få träffa ungen på minst 3 veckor igentligen pga smittrisken och att ungen kan dö om den får en speciell sjukdom som  i princip vem som hellst kan ge ungen för att nyfödda inte har något immunförsvar och folk vill inte ens respektera att jag SKA ha minst 1 vecka innan folk får komma och pillra på ungen säger bara fuck you till den som står bakom dörren eller söker upp oss på sjukan eller så ni behöver aldrig mer höra av er igen om ni inte kan respektera att jag sätter regler för att skydda min unge tack och hej kändes så skönt att få det sagt det släppte lite av den tunga känslan i bröstet nu ialf när jag fick skriva av mig lite hoppas alla fattar och att ni kommer säkert göra samma sak själva när ni får mamma instinkten annars blir ni säkert dåliga föräldrar som inte tänker på ert barns bästa..visst det är ju självklart att man vill visa upp sin unge stolt och så där men det finns kamera och cam...
Godnatt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0