3 dagar över tiden

                            

Idag ska jag och johnnie gå på promenad och sen grilla med hans familj mums :D
Gaaah jag är så galet glad att jag fick mannen i mitt livs drömmar tillslut ;D
Tro det eller ej men jag har spanat in Johnnie redan när jag var liten och tänkt "jag skulle aldrig kunna få den där killen han är för snygg för mig" och jag ska föda vårat barn vilken dag som hellst asså det är helt sjukt galet asså jag är så jävla lycklig oavsätt om jag kanske inte visar det hela tiden hehe jag har lite svårt att visa mina känslor för folk men det betyder något sjukt mycket att få uppleva allt det här underbara oavsätt om jag klagat mycket och värkar iskall och så..
Tänker på saker som jag sagt och gjort i mitt liv det ända jag kan säga är förlåt  jag har en sån grym ångest för det jag sa till mamma när hon frågade glatt om jag ville känna hur mina små syrror (tvillingarna) rörde sig där inne när hon var gravid med dem..jag fick henne att gråta eftersom att jag slängde ur mig den elakaste kommentaren man kan tänka på ens "nej jag vill inte känna på era horungar jag kommer aldrig acceptera dem hoppas dem dör" förlåt mammi du vet att jag inte menade det jag sa hoppas jag.. jag älskar dem och dem är helt underbara är glad att dem finns och att alla i familjen finns jag trodde ärligt talat att ni alla skulle vända ryggen till när jag sa att jag var gravid och ska behålla.. Ni vart ju inte direkt glada och det fick mig att må piss så jag kan tänka mig hur det kändes när jag sa som jag sa och sen när jag väl fick träffa dem så dog dumma jag och jag växte till mig för jag hade mina älskade bebisar där och jag saknar dem varje sekund om jag ska vara ärlig tack mamma att jag fick så fina syskon som jag har idag jag älskar er massor ni alla i familjen, johnnie och lilla bebisen i magen betyder mest för mig oavsätt vad ni kommer alltid först på min topp 10 lista det hoppas jag ni vet :) Daniela och Mikaela är mina gosisar ser inte dem som systrar ser dem mer som mina egna ungar på nåt sätt hehe :) mitt hjärta slår för alla er och mina vänner det vet ni! <3 :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Hehe va söt du e :'( Blir tårögd.. Men bara så du vet.. vi här hemma älskar och saknar dig oxå varje dag.. Och vi håller bara tummarna för att han vill titta ut vilken dag som helst.. för vi väntar ju på vårat mms.. :D men självklart väntar vi oxå på att du ska slippa magen och hoppas på en perfekt förlossning :) Jag håller tummarna för de iaf.. för då får jag förhoppningsvis det lika lätt :D thihi..

Och förrsten.. jag kunde inte låta bli att köpa en jätte söt body till han idag.. gick över till en affär när vi hade rast på jobbet! :D Så den får du när vi väl får träffa han :D.. ska försöka hinna hitta något till dig me :) Puss!/storesyrran din <3

2009-05-20 @ 20:46:37
URL: http://majjah.blogg.se/
Postat av: lillebror henrik

Naaw! blir oxå tårögd, kommer själv ihåg mamma att hon blev ledsen och så.. men jag vet att hon inte tänker på det mera, dom är jätte söta och gosiga, jag vet att romeo är det med! Det ingår nog i familjen att vara charmiga, sötheten på en baby går inte att beskriva med ord! speciellt inte när dom tar tag i ens finger så som daniela och mikaela gjorde.. för jag sa själv att jag skulle hata dom och allt de dära.. när jag väl följde med till sjukhuset (tvivlade ända till sista minuten) smällte mitt hjärta och jag själv blev en annan person innerst inne!! Man BESKRIVER INGET MED ORD, MAN GÖR ALLT FÖR DOM EFTER DET, TRO MIG! Ingen kille ska vara ihop med mina småsyrror.. tills de är minst 17.. iallafall inte mysgrejjer och så.. för de kommer säkert bli sårade massa ggr o skit..

IAllAFALL DU SKA VARA JÄVLIGT STOLT ÖVER ROMEO! Det är jag med, Ha DET JÄVLIGT BRA Nu, VI SES IDAG DÅ!!! PÖSS/LILLEBRORSAN DIN! =)

2009-05-31 @ 08:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0