4 dagar sen!

Nu är den där lilla skitungen hela 4a dagar sen jag blir tokig hehe ska jag inte få träffa dig snart? eller vill du helt enkelt inte komma ut? :O :O :O hehe dumma bajs råtta asså kan inte säga fula grejer om mitt eget barn men jag har lust att smiska honom eller bara sprätta upp magen nu fan jag har väntat fööööööör länge nu hehe ska jag aldrig få bli mamma och köra min fina vagn och sängen bara stå tom och inga av alla blöjor jag och älsklingen köpt bli använda snart? känns typ som om någon typ dött asså känner mig så deppig innerst inne det här suger grymmt hårt så det blöder asså! :(
Jag och Johnnie gick ju och käkade middag (klyftpotatis, fläskfilé med sallad och beasås) hos hans familj igår mums hehe :) säger bara ooohf vad svettig jag blev och alldeles anfådd haha det var fett jobbigt asså men det vart värre när vi skulle hem hit asså haha min ända tanke var "gaaah döda mig!" jag fick värsta huggningarna i höfterna och så där men inte fan ville det bli värre asså haha jävla skit det är som att gå upp för högdalstoppen liksom och en tjej sprang förbi mig, johnnie och hans styvfarsa liksom haha vi alla stirrade mot henne med stora ögon och alla bara kipade efter luft liksom så kommer hon där från ingenstans hahaha jävla kärring med bra kondis liksom haha...
Men dem har fått det jätte fint där hemma nu fan alla har värsta jätte rummen och linda tog över johnnies gamla rum det såg så jävla mycket större ut nu asså och det är skit fint nu när dem tapetserat om allt och så där :)
Haha jag var elak mot johnnie och berättade för honom att han gått upp lite i vikt han också hihi jag lyckades han såg ju så benig ut som om han aldrig fick mat liksom när vi träffades hehe nu är han snyggare än innan tycker jag för jag lyckades få med honom att äta lite godsaker när jag vart gravid tvingade honom att äta lika mycket eller mer än mig för att inte få dåligt samvete liksom hehe så han hade inget annat val än att äta hela tiden fastän han typ höll på o spy hahaha  det är ju så en kille ska vara ställa upp för en när man mår som värst ;D tihi vägde mig igår också har gått upp från 50kg till 77kg haha jag väger fan nästan 80kg värsta mannen ju jag har större vader och är bredare än min egen kille liksom det här suger nåt enormt hahaha men vadå fan jag är ju gravid trotts allt ;P hihi jag har nåt att skylla på men ändå 27kg + det känns tro mig haha men det är kul att titta på då och nu tids bilder fy fan vilken snygg kropp jag hade asså riktigt het om jag får säga det själv hehe men jag hade inte stora pattar alls då haha alla bharna som jag hade då är liksom b-c och idag har man d  liksom hehe synd bara att man inte får behålla dem senare dem försvinner ju med magen sen :(
inom högst 6 dagar ligger jag där på förlossningen och föder min baby det känns så overkligt...jag bli mamma? hmm haha känns som om man bara ska sitta barnvakt för att någon annan ska iväg eller nåt och att någon kommer sno ungen av mig lika fort som jag får den liksom men jag tänker aldrig låta någon få min baby jag skulle ALDRIG kunna ge bort ett barn eller nåt sånt..Fy fan vad man får lida för att få ett barn asså säger bara tack mamma för att du stått ut för min skull asså haha jag skulle aldrig klara av det du klarat av ialf inte med så bråkiga barn som jag har varit hehe..
Fick höra massa kommentarer igår att jag såg pigg, fräsch, snygg och att jag måste skaffa mig många barn för att jag passade så mycket i att vara gravid hahaha jag svarade bara haha tack så mycket och vart jätte glad att någon sa att jag är vacker och grejer haha det kändes helt underbart att få höra posetiva grejer nu när man känner sig stor,fet och äcklig liksom hehe man känner sig som en jätte stor flodhäst som ingen vill röra eller titta på och när alla slänger alla negativa blickar på en eftersom att man ser  ut o va typ 15 år och höggravid så känns det som om man är typ mobbad och ful haha men man vet innerst inne att man är älskad och omtyckt men man blir så jävla känslig och humöret går upp och ner hela tiden asså man kan börja storböla som man gjorde när man var liten och grejer för absolut ingenting asså det går inte att undvika liksom man känner sig i ett sånt stort underläge att man mår sämst hehe..
Ne nu har jag något fruktansvärt ont i svanken och höfterna så jag ska lägga mig ner och vila lite :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0