5 dagar över tiden!..

Säger bara åååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh jag har lust att bara typ slå ut ungen eller vad som hellst nu asså det här är ju inte sant!!! jag vill inte vänta mer jag vill ha ungen i min famn NU !!!!  inatt högg det till som bara fan och jag liksom låste hela kroppen och låg där helt handikapp i typ 1-2 min eller nåt sen blev det inte nå mer jag somnade om efter att jag varit och kissat liksom fan det var skit läskigt kändes som om någon typ frös ner en eller nåt men det gjorde grymt ont asså..gjorde ont i ryggslutet/svanken och buken och höfterna haha jag låg bara och snurrade runt ögonen kunde inte röra något annat haha.. Hoppas fan något vill hända idag då annars tänker jag typ gå o dö eller nåt haha ne men känns som om man inte vill göra nåt annat än bara dö just nu asså.. Jag hade rätt det är en djävuls unge där inne asså envis som bara fan.. hoppas på att dem ska säga så här när jag kommer in på igångsättning nästa vecka "ungen är för stor för att ta sig ut så vi måste göra ett snitt" då slipper man lida lika mycket bara jobbigt efteråt med såret men ändå hellre det tycker jag asså.. om man ändå fick välja :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0