Åhhh

Jag hatar allt tjat och skit om "har han kommit än?", "har du inte fött än?" "sluta ät så kanske han kommer någongång"
eller "det är ditt fel att han inte kommer kläm ut han nu" asså ge er jag orkar inte med att folk frågar på msn, bilddagboken och skickar sms och ringer för att fråga...han kommer när han kommer och jaaaaaaaaaaa ni kommer få se bilder på honom det går inte fortare för att alla tjatar och jag kan inte göra annat än att invänta smärtan liksom men som det ser ut nu så känns det som om det blir igångsättning nästa vecka..
Ni är då pantade hela bunten om ni tror att jag är inloggad på msn eller nåt om jag precis fött hahaha jag kommer ligga på sjukhus i minst 3 dygn då typ ju efteråt så fråga och ni får svaret "nej"

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror att du kommer blir less efter 2 dagar på bb... 3:e och du vill absolut åka hem och börja det nya livet med ditt barn =)

2009-05-19 @ 09:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0