Besök av familjen

Idag ringde mami och väckte mig vid 10 och jag hade varit vaken till typ 4 på natten innan hehe jobbigt :P
Har legat och kämpat med att sova hela natten typ eftersom att värkarna bara blir värre och värre nu när man slappnar av idag är det 7 dagar kvar tills han är beräknad att komma så jag hoppas han kanske vill titta ut inatt eller imorgon natt kanske? jag bara ber och tjatar på honom hela tiden och göra allt för att försöka sätta igång mig själv men inget funkar ju får bara värkar sen försvinner dem bara vill ju verkligen få ut han nu i helgen för jag vill inte gå hela veckan igen i oro för att behöva åka själv till sjukhuset och så om killen är på jobbet när allt är dags ju det är sjukt jobbigt!.. Vill inte heller att någon ska kontakta mig eller stressa mig sen fan jag ska ha en bra förlossning annars  kommer jag bli lack som bara fan haha kommer det en praktikant så åker den ut direkt ur rummet jag ska ha allt så som jag vill och jag kommer bara få lustgas och epidrual(ryggbedövning) mamma berättade att hon bara använt lustgas med mig,stora syrran och lillebror sen små tvilling syrrorna har hon bara fått epidrual men då var det planerat kejsarsnitt också men hon fick vara vaken och hon sa att det kändes det också men fan stackars lilla mamma jag vägde fan 3,6kg och att ploppa ut mig med bara lustgas låter för jävligt asså :P men men till sak nu..

Mamma, pappa, daniela och mikaela kom hit idag och hälsade på och tittade på lägenheten hehe hade ju inte träffat små systrarna och pappa på typ 3 månader så pappa sa så här när han såg magen "åhh jävlar vad stor den har blivit" och det såg ut som om ögonen skulle ploppa ut hehe :P små syrrorna sprang så fort dem bara kunde fram till mig över gräsmattan och gav mig en varsin bamse kram och sen tog dem en varsin hand och så gick vi hem till mig och Johnnie och fikade dem hade köpt med sig massa kakor,muffinsar och en stor bullkrans och grejer och 2 bebis mössor hehe en höst och en vinter mössa i ljusblått och en var mörkblå och röd haha mamma går verkligen och tänker på vinterbarn asså hehe hon verkar inte förstå att det snart bara är sommar och att han ska ploppa ut vilken dag som hellst haha hon är lite rolig ibland :P men pappa somnade ju vid matbordet eftersom att han inte hade fått sovit nåt inatt han hade varit ute på krogen med jobbet till 5 på morgonen haha  han tyckte att det var skit jobbigt att gå upp för alla backar hehe men vi smakade dem nya lakrits singoalla som jag hade köpt också dem var helt okej faktiskt men jag tror jag håller mig till original kakorna istället ;P men dem gillade lägenheten och allt iallafall och ville flytta in själva också hehehe och så frågade små syrrorna "varför bor inte du hos oss längre" då sa jag för jag, johnnie och bebisen får inte plats där det är för litet för oss att bara ha ett litet sovrum hehe då kramade dem om mig och pussade på mig massor eftersom att dem trott att jag inte tycker om dem längre eller nåt hehe stackarna jag skulle lätt låta dem bo hos mig 24/7 om jag fick för mamma och pappa men tyvärr så vill dem ju behålla dem hos sig hehe ;P
nu ska jag äta massa fefferonisar och jalapenjosar på pizza med massa starka kryddor på med älskling mumms!! :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0