:D:D

Min lilla Skitunge kissade mig i ansiktet 2 gånger innan han blev nöjd och somnade om haha jävla skit unge hehe men han är så söt att man inte kan bli arg man bara skrattar och pussar på honom (efter att man tvättat av sig kisset) hehe sen ville han ju ha tutte innan han somnade också förståss :P Nu han hans pappa vaknat så nu kanske man äntligen kan ta sig en snabbdusch och äta om man har tur innan han vaknar och skriker efter mat igen hehe :P Vägde mig igår också har gått ner från 77kg till 65kg så 12kilo på en vecka är inte så dåligt hehe vart fan chockad och glad när jag ställde mig på vågen :D och vi mätte Romeo med ett måttband och enligt den så har han växt 3-4cm :D woho! :D det gula i ansiktet har försvunnit också! :D :D :D



Kommentarer
Postat av: Mikaela - ung blivande mamma

så söt han är :)

2009-06-01 @ 10:22:44
URL: http://fifflis.blogg.se/
Postat av: Jesper

fin bild

du behöver inte gå ner något du är sexymilf nu när du är överviktig du ser så gosig ut när du har dubbel haka kraftiga armar ta inte bort det för det är bara mer att ta i

2009-10-15 @ 05:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0