:)

Min lilla pluppis är så jävla söt!  han har börjat bajsa gult igår är jätte glad att han mår så bra och är så frisk och så där riktigt matglad bara haha men det är ju en posetiv grej men är så orolig för honom eftersom att han rullar över på mage ibland hehe skit unge asså hehe han ligger och sover lite nu efter att jag ammade honom så passar på att berätta lite mer om förlossningen... jag sket på mig 3 gånger hahaha riktigt nasty men vafan alla gör typ det men det ända jag klagade om och sa till om hela tiden under förlossningen var "jag har bajsat på mig, usch en korv kommer nu, ja luktar äckligt, jag tycker så synd om dig dem är så elaka mot dig(till johnnie), är han ute än det känns som huvudet är på väg nu" haha sen när jag väl såg huvudet att det ploppat ut så fick jag stora ögon och tröck till rejält hårt och då flög hela han ut haha men hans lilla nyckelben vart tydligen brutet eller en spricka i pga det men jag vart så nyfiken när jag såg det där lilla huvudet mellan bena haha ville bara pussa på han och han rör båda armarna lika mycket och så där och dem sa att det inte är nån fara det går över av sig själv inom 6månader och han kanske inte ens känner av det för att bröstmjölken bedövar på nåt sätt och man kan inte göra annat än vänta.. sen har han ett stortblåmärke i bakhuvudet och huvudet var stor och uppsvullet som fan men det börjar gå ner mer och mer nu och bli mindre så det är jag glad över.. Johnnie är så gullig han är skit stolt över sin lilla son han kan inte låta bli att pussa och gosa med honom hehe han är oroligare om honom än vad jag är skit nojjig hela tiden att han ska sluta andas eller nåt och jag typ bara men han är stark han skulle aldrig lämna oss han är bara lite trött av sig för att han ätit sig så full i magen hehe :) men jag är ju lite orolig hela tiden för det ändå men nu har jag ialf fått träffat och lärt känna honom så jag är världens lyckligaste och jag skulle kunna göra allt för honom men jag vet att han ska bli en stor och stark pojke som charmar alla tjejer! hehe :) han är ett litet charmtroll redan nu när han tittar på en med sina sura och valpiga blickar som han ärvt av sin pappa :P
Jag ramlade av yogabollen så johnnie fick hjälpa mig upp när jag satt och hoppade lite på den när jag var öppen 8-9 cm och hade fått epidrual precis hehe fan ena benet bara la av liksom hahaha tänkte inte på det efter förlossningen när jag skulle gå o kissa heller så jag höll på att falla omkull så dem greppade tag i mig fort som fan haha jag ba ojdå haha nu känner jag mig liten som en bebis hehe Men jag kissade en liter efter att jag fött och alla sa att det inte skulle gå att kissa eller svida satan men allt gick bra lite svårt att gå bara i början där hehe gick som en pingvin gör det fortfarande lite ibland när jag suttit ner hehe men blöder inte så mycket längre :D
bytte precis en bajs blöja på romeo och han kissade självklart ner hela mig o överallt vid skötbordet och jag som precis hade duschat! :( hahaha jävla unge säger jag då bara :P juste haha jag såg blodet bara skvätta när jag krystade hahaha så sa jag kommer han snart eller? och jag höll inte i johnnies hand någon gång! höll i 2 handtag på sidorna av sängen och slet mig uppåt liksom varje gång jag krystade hehe johnnie stod med ett glas med vatten och ett sugrör i och matade mig med det lite då o då hehe sötnosen jag tyckte så synd om han ville bara pussa på han för att han såg så ledsen ut när han tittade på mig när jag låg där och sa att jag hade jätte ont och tog i för mitt liv  :(  han kunde ju inte hjälpa mig liksom man kände sig som ett litet barn och smärtlindring hjälpte absolut inte säger jag bara men man hade så mycket adrenalin i kroppen så man tänkte inte så mycket på smärtan :) måste ladda upp lite bilder på min lilla djävuls unge han är så grymt söt och charmig så det finns inte aldrig varit så kär förut hehe han har ändrat på mig som fan asså jag kan inte ens tänka på mig själv längre inte ens under graviditeten.. gjorde inte något dåligt under graviditeten jag slutade röka 26:e september 2008 då jag var i 6:e veckan med han pga jag lovat mig själv att sluta om jag blev gravid, slutade med alkohol, energidricka och allt annat man inte ska dricka o äta tog inte ens en enda värktablett eller så för att jag var orolig att nåt skulle gå fel då oavsätt hur jävla ont jag hade så vägrade jag osv..jag klarade inte ens av att unna mig nåt fint eller nåt jag ville ha köpte bara massa saker till Romeo för han går före allt i mitt liv :) åååhh jag är så stolt asså har dem finaste pojkarna man någonsin kan få jag älskar dem mest av allt skulle dö för dem asså!
Imorgon ska vi tillbaka till sjukhuset och då ska jag få köra min vagn för första gången WOHO! ;D 
Får på mig mina gamla tajta kläder nu också det mesta ialf hehe har gått ner grymt mycket men har inte hunnit väga mig än men jag är sjukt nöjd asså :D Så nu kommer jag nog i en klänning till johnnies systers student hehe wiii :D romeo har blivit lite förkyld också pga han träffat så mycket folk redan men jag kunde inte låta bli är så stolt vill bara visa upp han  för hela världen men får vänta lite men han har varit naken så pass mycket också så kan vara att han fryst när han legat i sin lilla filt med bara blöja.. haha fan mina tuttar vara forsar hela tiden haha skit jobbigt får inte på mig nån bh eller nåt heller skit jobbigt :P om någon ska köpa nåt och inte vet vad dem ska köpa så kan den gärna få köpa en bröstpump eller en vagnskylt som det står Romeo på ;P hehe då slipper jag slänga ut pengar på det för det är det ända han inte har hehe :) han fick en jätte fin brio bilbarnstol av johnnies familj när vi skulle hem också hehe en blå svart med solskydd o grejer hehe fett snygg :D en sån tänkte vi inte ens köpa vi tänkte låna en av min moster hehe men fett snällt nu har vi en ialf tackar :D och tack alla andra för allt fint vi fått alla kläder och allt hehe lilla romeo har storlek 56 ne nu ska jag gå o sova med min skrutt bebis han har ätit tills han spydde nu hehe han säger liksom aldrig stopp så jag ger honom bara mer och mer :P



Så här såg magen ut direkt efter förlossningen..



hehe bara en degklump fett mysigt o ha fläsk ju men det är typ borta nu är det hälften av det där kvar :D

Kommentarer
Postat av: bella

Åh han är jättesöt! :) Hoppas allt går bra för er! :)

2009-05-27 @ 21:41:43
URL: http://bellisch91.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis till lillkillen. Gud vad söt han är..

2009-05-29 @ 11:55:38
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0