Fredag

Jahapp på söndag är man beräknad att man ska föda dårå men jag tror inte det vill komma ut någon bebis på ett tag men han blir uttvingad senast den 27:e så han får skylla sig själv om han tror att han kan bosätta sig där inne för det får han inte HA HA! ;P
Igår hade jag fett tråkigt så jag tog massa bilder på allt och inget så dem här grejerna fotade jag:


Romeo drar ut med foten där uppe vet inte om det syns ser lite fyrkantigt ut ;P


Wii jag är en zebra hehe

Fått massa bristningar på höftbenen nu det suger pung asså!


Mamma säger att jag ser ut som en struts med min stora kula på magen haha

Jag vill ha tillbaka min fina lilla pluttnavel så man kan gräva lite i den :P

Ligger och jäser i min fotölj :P hehe

Två maskar som pussar varann det var ett sjukt program först pussas dem och sen gick dem hem till ena masken som bodde i ett äpple och då sov dem på varann haha och det ska vara för barn liksom :P

Kollade lite på långben och åt glass med chokladsås och strössel i min ensamhet :P

Hela familjens lyx bäddar hehe :P

Romeos första nalle han fått av lilla mig hehe den är så söt :D

Satte upp 2 tavlor i sovrummet tyckte dem passade bra där :)

Min mage såg allmänt liten och fin ut inne i badrummet hehe

Mina vader har blivit såååå himla vackra asså (sorry för att jag inte pallat raka dem ni får lida lite) :)

Romeos lilla hörna är klar han kan ligga och sniffa på nytvättade kläder sen när han ligger där :D

Min baby är lite mongo han bara älskar att lägga sig så magen ser helt fuckt up ut ;P


Pallade inte lägga dem i ordning men aa ni ser ju :p



Jag och älskling satte upp stora solfjädern :)

tihi vi har 5 växter :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0