haha

Haha jävla Anna och Maria och ringa och skämta med mig haha stod som ett frågetecken och funderade på "sa hon att hon hette anna och ringde från inkasso, hon vet att jag skulle fött för några dagar sen och det låter som anna  jag har fan kontantkort så mitt nummer går inte att söka upp bara så där" haha jag stod och storstädade skurade o dammsög hela lägenheten, skrubba toan, handfatet, bidéen och tvättade kläder o allt jätte nogrant och så säger johnnie "din mobil ringer svara det kan vara barnmorskan eller nåt" jag ba titta på han med stora ögon och ba öööh okej haha
Jag har fortfarande som huggningar i höfterna och svanken har haft det hela dagen nu fan hoppas det händer något ialf den 22:a för då är det min och Johnnie´s dag då vi blev tillsammans liksom skulle vara nice om det vart det datumet för då kan man fira den extra speciellt varje år liksom :) fast vi har årsdag den 22:a mars men vafan det gör inge vi får fira 2 månader senare också då ju när man firar barnets födelsedag med massa gott och så ;P fett mysigt ju hehe
Åhhhh vad jag längtar efter bebisen kan han inte bara trilla ut om man kletar massa glidmedel eller nåt fan vad som hellst?! jag orkar och vill verkligen inte vänta in förlossningen längre vill ha den avklarad och få se min unge om han har en snopp eller inte liksom och sätta på han dem små kläderna och använda allt som vi köpt till honom man får inte gå så här långt över tiden tycker jag borde vara att om man går över med 1 dag så ska dem sätta igång en fan fattar dem inte att man lider och bara vill få ut sin unge för att man väntat i 100 år redan?  haha fan 1 dag känns som en hel vecka jag skojjar inte asså det är hemskt och en graviditet varar i 280 dagar och jag har gått i 284 dagar idag :O it sucks!!!
Jag tycker att jag luktar mens oavsätt om jag tvättar mig och allt också sitter i duschen minst 30 min asså och lukten försvinner inte och jag blöder ju liksom inte hehe det är hemskt för mens luktar liksom som ruttet kött typ :( ge mig mitt barn nu nu nu annars tar jag typ livet av mig asså hahaha vill inte vara gravid längre jag är trött på det vill ju ut och cruiza med vagnen och se dem där små plupp ögonen och höra bebis skriken och allt nu ju :P :) fett mysigt direkt när jag kommer hem från sjukhuset sen så ska jag lägga mig på sängen med min stora och lilla plupp och bara titta på dem och jag får bli igång satt om högst 6 dagar nu så jag räknar med att jag föder absolut senast nästa fredag :) då får jag äntligen uppleva allt jag längtar efter :) sen när jag väl kan gå igen så blir det promenera massor massor med baby och mannen min hehe gaaaah jag blir glad i hela kroppen bara jag tänker på det :D jag ska bli mamma inom en vecka fett nice ju hehe alla kommer döda för att få just min unge jag vet det för han kommer bli den vackraste människan som någonsin levt då en blandning mellan mig och min älskling liksom hehe så tänker alla föräldrar tror jag ;P hehe men det är den finaste gåva jag någonsin fått och så ju känner redan nu att han blir en underbar framtid för mig känner liksom lyckoruset bara flöda i kroppen och spänningen på att få se ungen bara blir starkare o starkare ge mig bebisen nu nu nu fan jag förtjänar inte den här extra långa väntan och allas jobbiga tjat om att få se ungen och så där haha jag som gått o räknat neråt varje dag och nu kan jag inte räkna till nåt annat än igångsättningen :s :(
Jag känner mig lite yr nu så jag ska laga middag och äta lite med älsko nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0