Äntligen :D

Nu har vi fått våran gudomligt sköna säng det är en tempur madrass längst upp helt underbar säger jag då bara :D :D
Har gjort klart vaggan nu också nu är det bara gardiner och tvn i rummet som ska upp sen är allt klart i rummet men det ända som vi saknar och längtar till är ju lilla Romeo som aldrig vill komma ut han är så envis hehe precis som sin pappa Johnnie..Båda hatar att bli kittlade under fötterna och båda är envis :P hehe blir en far upp i dagen som gamlingarna säger hahaha :P men han är ju beräknad att komma nu på söndag så vi får hoppas på att dem riktiga värkarna startar i helgen ialf men jag tror på att han ska komma på tisdag den 19:e och Johnnie tror på den 23:e nästa lördag men jag hoppas han vill komma då Johnnie inte jobbar asså typ en helg eller en kväll ialf men som sagt Romeo är här hos oss inom 2 veckor oavsätt vad så vi behöver inte vänta så himla länge till igentligen :P men jag hoppas han vill komma ut av sig självt istället för att få bli igångsatt för då vet man hur det är liksom tills när man ska uppleva det nästa gång för jag SKA ha minst 1 till barn senare i livet och högst 2  :P men efter att Romeo kommit så ska jag njuta av att vara smal i minst 1-2 år asså sen kan jag börja planera nr 2  :)
 
Så här ser ialf sängen och vaggan ut..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0