V.39

Wohow syrrans kille hjälpte mig med min blogg äntligen eftersom att den varit heeeeelt   fucked up har inte gått att ladda upp bilder och så som alla kanske märkt hehe..
I fredags flyttade jag och Johnnie in i våran stora lägenhet också en 2a på 66kvm riktigt fet asså ;D vi har både fransk balkong i köket och en stor vanlig i vardagsrummet :) men vi har fått upp typ allt nu.. jag och johnnie ska mecka klart med tvbänken till 52 tummaren som ska se ut så här när den är klar:

 

just nu ser den ut så här



och sen här är våran älsklings soffa som vi köpt med 2 varsina läsk/öl hållare :)



här är alla våra nya fina svarta skinsoffor:

Kan fota mer senare och lägga upp när allt är klart vi har fått upp mer nu än vad det ser ut på bilden matta och så där :)
ska också ta en bild på hur spjälsängen ser ut nu när den är klar också :P
Det är bara 10 dagar kvar till beräknad förlossning idag börjar bli lite nervöst men vi ska nog hinna klart med allt innan han tittar ut..har haft lite värkar och det blir mer och mer varje dag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0