V.40

Inatt hade jag sjukt ont och det är 5 dagar kvar tills beräknad förlossning idag man räknar liksom 39+6 som fullgången vecka skumt nog men aa ialf :D är på 39+1 idag och det är sjukt spännande nu istället för nervöst jag vill bara vänta in värsta smärtan så man gråter då vet jag att det är dags asså  för det är inget jag gör för en liten smärta annars och det ska ju göra sjukt ont så man vill dö när värkarna sätter igång på riktigt men så som alla som redan fått sina bebisar berättat så har jag troligtvis öppningsvärkar men jag ska till MVC idag och då ska jag fråga barnmorskan och jag hoppas på något stort framsteg ialf hehe typ som att det är öppningsvärkar eller att dem kanske vill sätta igång mig eller nåt :D orkar fan inte gå runt och bara längta och längta och jag tycker det känns som om man får falska förhoppningar varje gång man har värkar och tänker åååh hoppas det blir värre nu och att det är dags idag eller inatt och man blir överlycklig av att känna smärta liksom :S hehe jag vill ju ha ut min lilla fågelunge som är ett litet damp barn där inne hela tiden haha han har verkligen blivit sjukt mycket vildare nu asså.. kommer ihåg när jag var i vecka 15 och kände honom sparka och röra sig för första gången haha fy fan jag skrek för att jag vart så rädd hahaha det kändes slemmigt och äckligt asså jag var skit rädd för det kändes som en slemmig fisk eller nåt som hoppade omkring i en asså och Johnnie fattade inte vad jag höll på med han trodde jag var skadad eller nåt hahaha  jag började liksom skrika ååååh fy fan åh fy fan vad äckligt ta ut den!!! hahaha det finns så roliga minnen från början till slut fastän graviditeten har vart ett helvete igentligen men den långa väntan är värst sen dem här smärtorna som kommit hit och dit är ju inte lika farliga som att gå och dö av att behöva vänta i 9 långa långa månader som känns som hela ens livslängd haha :)
KOM UT NUUUUUUUUUUU min lilla fågelunge!!!! jag vill ju så gärna se dig nu nu nu!!! <3
 Det ända jag säger är "det bästa sex jag någonsin haft var då jag vart gravid med Romeo den ända och bästa lilla spermiern som kom i mål" ;D

hehe kolla vilka fina bilder jag tog i veckan ser ju nästan bristningsfri och smal ut  på dem..magen ser fett liten ut på bilderna men min kamera suger haha bara så alla vet :P
men i verkligheten om man kollar så ser det ut som ormhud och det spricker upp små sår lite här och där gör lite ont men allt för min egna lilla bebis skull så länge han är frisk och mår bra så mår jag bra ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0