Vecka 40+1

Igår 17/5 var våran son beräknad att titta ut dårå men icke sa lilla nicke hehe men den blodiga slemproppen släppte ialf så det är skönt att något är på g att hända nu ialf ;D 
Jag hatar allas tjat och så det är ändå inte dem det gäller liksom alla kan vänta längre han kommer när han kommer!!!
Men kommer han inte förän på söndag den 24/5 så tänker jag ringa specialmödravården för en tid för igångsättning så han kommer ialf innan den här månaden är slut så alla kan sluta tjata för det går inte fortare och jag kan inte göra något annat än att vänta.. Har haft små värkar lite hit och dit idag ialf så får hoppas på att något mer spännande kanske vill hända i veckan jag är så jävla spänd och nyfiken men inte det minsta nervös längre men det lär ju komma när man är på g till sjukan sen eller nåt hehe :P
Det var lite roligt i lördags när jag, jojo och johnnie satt och kollade på eurovision och jag sa "aj" hehe jojo fick ju panik typ haha fy fan vad kul det är att jävlas med folk för alla andra är så himla nervösa och oroliga för mig att man börjar skratta åt deras reaktioner och så :D hehe det är gulligt att så många bryr sig iallafall :)

                                                    Bjuder på lite bilder på mig idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0