wiii

hehe min lilla bebis Romeo är en hel vecka idag gud vad tiden går fort känns som om det var typ igår som jag låg där och födde asså han har växt till sig lite redan tycker jag han tappade navelsträngen när han var 4 dygn gammal och han har börjat skratta och le som fan när han sover nu också efter att han ätit hehe skit söt jag kan inte sluta skratta och le när jag tittar på honom.. Jag har världens finaste pojkar jag älskar dem något grovt mycket asså :D <3

Lite bilder på Romeo när han sover och bajsar :






Kommentarer
Postat av: sabina

grattis...visst e livet underbart som mamma....va bra att allt gick bra för dig...han e jätte söt...stort grattis

2009-05-31 @ 00:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0