Nytt :D

Min älskling satte sig upp dagen efter min 19 årsdag (min namnsdag) hehe han slängde fram nappen och så greppade han tag i sidan på babysittern hos mamma och dem när jag och helena satt och pratade om att jag skrev i Romeos bamse bok som jag fick i present har velat ha den så pass länge nu och varje gång jag haft pengar o tänkt köpa den så är den ju slutsåld så jag vart mer än glad över att äntligen få den tro mig :D
här är bildbevisen på det ;)

- så la vi oss igen :)



Romeo har blivit ännu duktigare med huvudet nu också fast han bara busar även om han ligger på magen :D




Kommentarer
Postat av: Patricia Lindh

Vilka härliga bilder på lillkillen!! :)



Ja, jag ska inte gnälla! haft sån TUR att inte gått upp allt för mkt. Men de är ju så olika från person till person, samlar ju ingen vätska alls i kroppen! tacka för det. Hade nog varit värre om de varit under sommaren! Sen hoppas man på att amningen fungerar på mig, att ja går ner av den. Vissa går ju upp istället! så de är ju så OLIKA från person till person! :)

2010-03-25 @ 16:02:49
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0