3 augusti

Jag är jätte dålig med det här att skriva blogg..
Men jag glömmer alltid bort att jag har en hehe ;P

Idag gick jag upp 06:30 då killen skulle upp för att jobba men Romeo sov ända till 07.15
Men vi har duschat ska klä på oss och åka till min stora familj har vi tänkt oss för vi har absolut inget att göra idag för öppna förskolan har ju sommar stängt till den 9:e!

I onsdags så var på på skansen och kollade på djuren det uppskaddades av sonen kan jag ju säga han
var helt intresserad han skriker alltid åhh eller titta titta då han ser något spännande :P
Det var ju hans första gång på skansen för förra året så var han ju bara en liten ny födding så vi bestämde oss för att vänta till i år istället :)
Vi tog även färjan istället för bussen över man får ju åka med busskortet så vi åkte den både dit och hem och det vart Romeo´s första båt tur hitills han blev helt till sig då han såg att vi åkte på vattnet haha..
Jag vart helt överlycklig då jag fick se hur mycket han tyckte om våran lilla utflykt jag trodde ärligt talat att han bara skulle sova bort allt men han sprang och pekade på alla rutor och så som djuren var innanför och så och skrek "titta mamma titta" och "åååh" haha sen så klappade han en orm till och med det tog mig 17år innan jag vågade det och han gör det första gången han ser den det tycker jag är modigt haha han vart lite små rädd och slet undan armen då ormen rörde på huvudet då han NÖP den haha så han klappade försiktigt efter det haha :)
Vi hade med oss hans faster Malin och hans kompis Benjamin och Benjamins mamma Maria :)

20 dagar kvar tills jag börjar i skolan nu också usch börjar få ångest vill ju hellst inte vara ifrån min lilla bebis men han kommer ha det roligt med sin moster Maria det vet jag men jag vill ju hellst vara med honom haha men jag måste tänka så här "jag gör det för alla oss 3 så vi kan få det bra så jag kan få en bra utbildning och kunna söka jobb på nytt det är ju bara 1år kvar" men jag ska fråga min rektor om jag skulle kunna få jobba hemma någon dag i veckan iallafall så man hinner umgås lite med honom jag vill ju inte missa något :P fast han gör ju det mesta nu han går,springer, pratar (kanske inte hela meningar men han kan säga 3 som max i en "mening" än så länge" :) osv osv

Usch snart fyller man 20 också haha ångest jag har inte gått ut gymnasiet än och blir 20år! haha men jag har ju ändå min underbara son och han betyder allt för mig han gör allt värt att kämpa för! :) men jag har typ en 20års kris jag börjar bli gammel tant nu ju haha efter 20 så går det utfört som jag alltid sagt och nu är man där haha kan man inte vara 19 för evigt?! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0