6/8-10

Först innan jag börjar skriva lite om vad som hänt senaste dagarna så  ska jag svara på 2styckens frågor :)

Sofia:  Tack gumman det värmde jag vet att inte alla klarar av mamma rollen för vissa dagar är riktigt anstängande man är trött och man kan inte sova när man vill och så men jag försöker göra mitt bästa och jag tänker inte ge upp hehe men jag blir så besviken på att det är så många som gnäller på en hela tiden..och du får självklart komma över eller möta oss när du vill bara att höra av dig när du har tid :)


Alexandra: Jag gick till en annan barnmorska och sa att jag ville byta barnmorska och så berättade jag varför och hon skrattade bara åt mig och sa "men det är inte så många träffar kvar så du får faktiskt ta att stå ut om du känner så" så jag gjorde det sen efter det har jag sagt aldrig mer att jag går där jag har ju flyttat till en annan kommun så jag behöver inte gå där tills nästa gång som tur är för jag skulle hellre inte gå alls om jag skulle bli tvingad :P och jag hoppas hon inte varit så mot andra hon var inte så mot min mamma ialf och hon var inte så mot min tjejkompis heller då var hon jätte trevlig och smörade så vi kom tillbaka när romeo var kanske 2-3 månader gammal och hennes unge är 5mån äldre än honom för att visa upp barnen men då sa hon om Romeo "oj vad stort huvud han har" asså vem säger så?! han har inte vatten skalle direkt det är normal stort men jag hatar henne och jag hoppas mer att hon dör smärtsamt för allt hon sagt till mig och så ska man inte behöva känna :/



Nu har jag inhandlat regnkläder åt sonen det känns som någon lyft bort en tyngd i mig har kännt en sån press i kroppen att jag måste göra det men jag har aldrig hittat i hans storlek  men jag hittade en bamse regnjacka och ett par fix allväders byxor (vattentäta) på lindex i hans storlek ÄNTLIGEN och på rea också hehe skulle blivit sammanlagt 548kr för jackan och byxorna i vanliga fall men jag betalade bara 135kr för dem haha jag älskar rea :D




Nu ska jag passa på att baka lite innan min lilla bejbi vaknar :)
juste igår gick jag och lekte med honom i parken här ute som dem otrevliga föräldrarna jämt sitter vid! och vet ni vad dem stirrade mot oss hela tiden jag såg det i ögonvrån men jag ser det som att dem kanske är lite avundsjuka för att dem inte fick barn lika tidigt som mig kanske? haha
sen så igår var det en tant som frågade mig om jag kunde testa en jacka åt henne som hon skulle ge bort i present till en som fyllde 14år och att jag var lika liten som henne hahaha så jag fick testa en jacka i storlek 146 haha lite kort i armarna bara men den gick att stänga ialf hahaha säger bara tack för komplimangen jag som känner mig så OLD haha sen så gick jag och köpte cider (ICE) på ica vart lite små sugen på att testa och köpte massa bakelser och så också hehe men behövde inte visa legg haha då kände man sig gammal igen hahaha


Kommentarer
Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma <3

Svar:

Ja precis :D ska köpa fler även till Kevin också ^^, hihi..

2010-10-02 @ 20:05:54
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0