Hmm

Usch ja då börjar jag väl med att det är så att jag och Romeo blivit sjuka..
Vi var på vårdcentralen här uppe i salem igår morse och det visade sig att Romeo har öron och ögon inflamation och det är första gången han har bara haft feber,hosta och förkylning förut och det har han nu också..jag har ont i halsen,hostar slem och är snorig och min temp ligger på 35 oavsätt vad jag än gör :S men men inget farligt det blir nog snart bra igen..

Har precis satt mig ner på en paus har diskat,plockat undan Romeo´s alla leksaker som ligger överallt när han är vaken hehe han ligger o vilar nu asså.. håller på att tvätta maskin nr 3 här också har lite mer ork o tid nu ju så får passa på igentligen skulle jag behöva vila lite är helt slut i kroppen men känner att jag måste få allt gjort bara liksom ne nu så är tvätt maskinen klar igen så nu ska jag hänga upp igen :P


 Så här såg min lilla sjukling ut idag innan han slocknade i min famn då vi satt o mös för ca 2 timmar sedan :P


Kommentarer
Postat av: Madde - BF 1 mars

Okeej! oj ja precis som mig då! För gick in i vecka 37 i går! Jag ringde förlossningen igår igen! för asså jag vart jätte orolig och var tvungen att fråga IGEN om det inte var mitt vatten som gick! För i söndags och i går så har jag haft jätte ont i magen! Men hon sa igår att jag skulle andvända en vetekudde på magen! och att min mage vill sjunka ner nu! och gör sig förberedd! och blir värkarna värre skulle jag klocka dom sa hon! Men idag har de vart lungt! :) Så de känns skönt! Jag ska till min barnmorska på måndag så jag ska be henne kolla mig:P hehe

2010-02-09 @ 13:36:33
URL: http://maddeungmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0