Jämförelse

Vägde Romeo igår han vägde prick 10kg nu efter att han varit sjuk :)
Sist vi var på Bvc den 22/1 var vi där så var han 71cm lång.. och jag kollade i mitt hälsokort eller vad det heter med vikt o längd o så 

Jag 8 månader:

Vikt 7690g
Längd 66cm
Huvudmått 44,5cm

Romeo 8 månader:

Vikt 9535g
Längd 71cm
Huvudmått 44,8cm



Haha och tanten som sa att Romeo´s huvud är för litet för hans ålder liksom haha vad var inte mitt då liksom :P Men jag började gå utan stöd då jag var 9 månader så får se om han hinner ikapp mig där hehe tänk jag var 68,5cm lång då jag började gå själv hehe fett gulligt kortis liksom :D
Han kan ju gå nu men han måste hålla i lite på något då han kan själv men han är rädd för att ramla han är jätte osäker bara jag har sätt han stå utan stöd och jag har ett bevis på det men han är feg och sätter sig ner oftast då haha men han kan min lilla socker smula :D


 Nu ska romeo få skriva lite här :)



b                                                           


 zd  s{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{  ., m                                                                                                                                          bc n b8 bbbbbbb                                                     vb


m+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++-ippppppppppppp ,





Bevisen!


Kommentarer
Postat av: Malin, 21 år & Gravid

Det kan jag tänka mig att det är kul :)

2010-02-16 @ 16:10:34
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Malin, 21 år & Gravid

har kollat dina bilder :P

2010-02-18 @ 19:13:47
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

duktig han är :)

2010-02-19 @ 17:02:47
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Madde - BF 1 mars

Okej! oj ja herre gud e det verkligen så nära nu?:P har BF om 7 dagar :P så kasnke kommer till helgen då xD HoppasHoppas!



Men när du såg din hur stor var den? Asså var de jätte mycket? när fick du värkarna efter du märkt detta?



okeeej nu kan jag erkänna att jag börjar bli smått nervös :O =) hahahah



Taack så jätte mycket!

2010-02-22 @ 13:55:11
URL: http://maddeungmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0