18/5-10

Asså seriöst jag mår dåligt! det är bara 5 dagar kvar tills Romeo fyller 1år!
Det är sjukt vad tiden har gått snabbt asså känns som att den bara runnit iväg jag känner mer typ att det var någon vecka sedan jag låg där på sjukhuset och skrattade av smärta det tog hela 16½ timma att få ut honom från att vi kom in på förlossningen (var bara öppen 4cm av 10 då vi kom in) men den tiden som vi var på sjukhuset det kändes som kanske en kvart högst en timma! Det var den finaste dagen jag fått uppleva i hela mitt liv och jag skulle gärna genomgå samma känsla igen fast jag vill ge mig själv och Romeo lite tid först :) men jag ska börja om mitt liv på ett bättre sätt nu jag ska ägna mer tid till min son än den här jävla datan för nu har jag ju gett upp bilddagboken så då får det bli kanske 1 inlägg då och då här istället så det inte drar så mycket tid åt skit saker men man måste ju få lite egen tid någongång :)
















Fick en till fråga om det där..

Camilla
om svar på frågorna på förra inlägget..:
kan du inte lämna in honom hos en dagmamma eller på dagis hans pappa får väl sköta lite hemma sysslor hemma med eller?


Svar: saken är den jag vill inte lämna bort honom jag vill ju självklart umgås med honom så mycket som möjligt..hans pappa jobbar ju hela dagarna och det är under den tiden som det är som värst liksom det är så man försöker passa in tiderna då han kommer hem och så för jag försöker hålla tiderna exakt jämt så vi äter middag kl 17 varje kväll det är just det man vill matcha in för just sonens skull så han slipper vara hungrig även om man äter frukost, lunch och mellanmål innan middagen..





Kommentarer
Postat av: Camilla

Dagarna ja han kan vell sköta om honom på kvällen?

Hur ska du kunna lämna bort honom om du ska resa bort som jag förstod det till Thailand?

vilka tider är det du måste passa in?

2010-05-18 @ 22:58:52
Postat av: Tova

Ojj hur ska du kunna åka bort om du inte vill lämna han på dagis? har inte du något jobb då

2010-05-21 @ 01:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0