Länge sen sist..

Det var ett tag sen jag skrev..

Har hunnit inhandla alla vinterkläder och allt redan till Romeo :)
Så i år blir han blå/svart :) han har fått sig en fin didriksson overall (den som vann årets bäst i test pris), en svart mckinley mössa, blå/svarta skor från skopunkten, svarta sockor, strumpbyxor i olika färger och så vidare.. ialf halsduken är blå vantar svarta  men men han har allt klart ialf :)

Var även på underbara barn mässan i älvsjö i söndags det var skit kul man fick massa saker både jag och Romeo vart glada och nöjda och längtar redan tills nästa gång :)

Jag har ju börjat plugga i skolan som alla kanske redan vet.. går mitt sista år på gymnasiet på farsta (barn&fritid) och jag söker jobb samtidigt går en utbildning som heter Mitt livs chans och det går ut på att få ett jobb i framtiden. Jag har fått en helt egen mentor som heter Solveig och imorgon ska hon komma hem till mig på fika och prata lite om jobb  och så där :) hoppas verkligen att jag kommer någon vart nu när jag har en egen mentor!
Har ju ändå sökt och sökt efter alla olika möjliga jobb i över 2års tid nu!!!

Nu är det bara 7½ vecka kvar tills vi åker till Thailand usch jag är så himla nervös när jag tänker på det jag kommer att sakna Romeo så himla mycket bara någon sekund utan honom här i sverige är sjukt jobbigt men jag är värd den här resan det var min dröm innan jag fått barn att få åka dit men vi fick skjuta upp det men det blir av ialf jag är så glad att jag har en så söt pojke som vill/velat uppfylla mina drömmar går det att ha det bättre än vad jag har det?! njaaa skulle inte tro det det ända som saknas nu är en till unge innan jag blir 25 är ju 20 nu så har 5år på mig och ett jobb sen är ALLA mina drömmar uppfyllda men då kommer jag ju vilja leva vidare för min familj (vilket jag verkligen vill nu också har bästaste pojkarna som finns redan) :D  nej nu ska jag ta och åka och hämta min söta lilla bebis och gå hem och städa för fullt! juste han har lärt sig SÅ himla mycket nu så det finns inte  han gick hela vägen igår till centrum eller aa han sprang hehe  han har ju pumaskor där själva puman blinkar dem ska jag fan börja använda på han nu när det är mörkt ute då han går själv då vet man vart han är och så hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0