11 april

Idag har jag pluggat hemma har suttit med samma uppgift i 6 timmar fy fan säger jag bara! :(
Så Romeo passade på att vila i 3 timmar medans jag gjorde de och så lekte han för sig själv och tittade på playhouse disney innan han somnade :) men nu är han vaken och sitter här bredvid och äter lunch :) han fick äta lite rester från i förrigår blev en massa över av maten då så jag la undan en vuxen portion åt han med pasta rör och pasta hjärtan med mild ostsås och bacon bitar sjukt gott så han sitter och mumsar mamma får ju absolut inte smaka han säger "neeej mamma stick" varje gång jag frågar hahaha så jag gjorde en skål med mannagryns gröt och hallonsylt till mig själv för att jag inte orkar laga ihop något åt mig själv hahaha  han ju inte äta frukost idag heller så jag tänkte att de passar väl bra idag typ haha de slank ner ialf :P jag gjorde bara frukost åt Romeo imorse eller okej då jag åt 1 rostad macka  med apelsin marmelad på själv också men de räknas inte! :P Romeo åt jätte bra till frukost idag de känns underbart han drack 1 hel flaska med fullkornsvälling och åt 1 rostad macka med smör och apelsin marmelad på OCH drack en hel drick yoghurt!! :D :D :D  blir så glad när han vill äta han bråkar så himla mycket med att inte vilja äta och juste ja jag har vunnit 2 tävlingar om att få bli smartson testare ;) haha vann för att få bli smaktestare i grandiosa pizza och lithell barnens korv ;) haha så de kommer upp så fort jag fått hem värde checkarna och lagat ihop de känns bra att man kan få testa lite saker gratis ibland ;D

Nu säger Romeo "ja mamma ut" så jag får väl ta mig en nypa frisk luft i vår vädret med han ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0