Kalas och bakning på listan! :)

Åhå jag är så dålig på det här med BLOGG hehe :)
är mest inne på bilddagboken och skriver näst intill varje dag! heter Tuttilanatatti där..

Idag har Romeo bara gått runt och sagt sitt nya ord han lärt sig "bajs" haha min lilla skitunge de låter ju så fruktansvärt gulligt! :D haha
Han säger "vovvans bajs" och pekar på gräsmattan typ hela tiden haha kan de vara efter att man sagt så många gånger "akta det ligger vovve bajs där!" då han sprungit i gräset tro? haha :)
Just nu sitter jag o lyssnar på thevoice medans Romeo tittar på Disney channel :) Vi stannade hemma idag så jag pluggar hemma idag och bakar fy fan samma stress som förra året i min kropp vid den här tiden just månaden MAJ är som värst då blire tårta o skit HELA tiden alla fyller år ju haha och vi har så stor släkt till Romeo nu så vi får dela upp dagarna så alla ska få sitt platser också haha

Hans tröja jag satt på han idag är sneppet för kort asså hahaha den måste ha krympt i tvätten som fan för förra veckan eller vare va så satt den bra! så jag ska tvätta den och rensa o slänga in de för små kläderna i senaste kartongen jag packade ner i haha måste slänga in 3 vinteroveraller också som jag hittade i ett skåp som är 74, 80 och 86 allt ligger ÖVERALLT i alla skåp jämt haha men de kommer fram ibland ;)

Nu ska jag byta blöja på min lillefis och sen försöka få han att vila så man kan få plugga i lugn och ro och förhoppningsvis hinna börja baka bullarna också :)

Usch tiden bara rinner iväg min lilla bebis som nyss låg i den tunga magen blir redan 2 fingrar stor! :O

Jag minns de här som om de var typ igår!










Men vi är redan långt därifrån!.. redan här!!:







Nova har ju redan börjat sno Romeo´s hjärta så jag är inte den ända flickan i hans liv längre! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0