9/9-11

Idag har jag stannat hemma från jobbet för min lilla Romeo kräktes (endast galla) ett par ggr i morse för att han hade klumpar i halsen stackarn hehe han har även gått utan blöja i typ 2 timmar idag (hans egna val) så när hans pappa kom hem så råkade han bajsa på sig i kallingarna haha o sa "oj oj ja har bajs i min blöja"

Vi håller på o göra hemmagjord margaritha pizza fast jag har paprika på min sida för mina pojkar äter ju inte de som tur är för mig så blire mer till mig haha ;P  Vi väntar även på min födelsedags present som är på väg hem ( en elgrill) :D äntligen ska vi få äta så mycket grillat som möjligt ska stå o grilla hela vintern medans alla steker sin mat i sitt kök :P MUMS! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0