kanske ska svara :P

Förlåt jag glömmer bort min blogg helt jag är bara inne på www.bilddagboken.se nu för tiden och där hittar ni mig på namnet tuttilanatatti


Vi har köpt ny vagn och bilstol IGEN föresten för en vecka sen på babyland! :D :D

Den här gången blev det en Emmaljunga scooter 2.0 (silver och svart) och sen en akta graco bilstol 9-25kg (grå och svart den med) :)
Nu har han 2 vagnar och 3 bilstolar fast han har växt ur sin ena så vi kör på dubbelt nu för nu är det jobbigare att koppla in stolen i bilen så min familj får ha en  och johnnies familj den andra för vi har ju ingen bil eller körkort själva :P och ena vagnen (den han fick först han har ju haft 4 vagnar nu så jag har sålt 2 av alla 4!) ja jag vet att många tycker att han är bortskämd och att det är onödigt men det tycker inte vi för han är värd mer än så i våra ögon!! :)

Grattis till min kompis Didaj som fick en son här den 24/6 nu också hon hade en lyx förlossning som bara tog 3timmar från inskrivningen på förlossningen den jäveln och då var hon öppen 4cm och jag var öppen 4cm också då jag blev inskriven men det tog 16½ timma för mig men det var ju värt allt och jag skulle kunna gå igenom allt miljoner gånger till för att få just den vackra sonen jag har idag men jag slipper jag behövde bara genom gå 1 jobbig tid som tur är för att få min älskling och jag är världens stoltaste mamma åt honom men usch vad jag längtar tillbaka jag vill ha fler men han behöver mer tid och jag ska börja i gymnasiet igen nu den 23/8-10 och göra klart ENDAST det sista året där medans storasyster hjälper mig med att sitta barnvakt åt min son och det är jag sjuuukt tacksam för! :D

Har missat en fråga så här kommer svaret :)



Camilla
om 21/5-09:
såg på din bilddagbok att ni beställer och äter ute rätt ofta och så ska ni åka till thailand + har ett barn då och så såg jag att du inte har nått jobb är ni rika eller vad får ni alla pengar ifrån till alla dess nöjen? // Camilla


Svar: haha nej vi är verkligen inte rika men killen jobbar ju och sen får ju alla föräldrar föräldrapenning men den har tagit slut nu så jag ska börja plugga nu igen och då får man lite extra pengar också så pengar är inget problem för oss igentligen men skulle aldrig skada med lite mer jag har sökt massor med jobb men jag har inte gått ut gymnasiet så jag ska börja i 3an på gymnasiet nu i augusti igen så jag får ta studenten så man får lite bättre betyg och så sen får man ju lite extra när man har barn  (barnbidrag) fast det går ju bara på blöjor och våtservetter för en månad (1050kr) så det är inte mycket pengar men det är ändå bra hjälp och alla föräldrar får det oavsätt om dem vill eller inte :)




Kommentarer
Postat av: carrå - 19 år och gravid

Okej han börjar bli stor med andra ord :D

2010-06-27 @ 18:54:13
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: carrå - 19 år och gravid

Det förstår jag verkligen, måste betyda mycket att han var där trots att han var väldigt rädd :)

2010-06-27 @ 21:15:39
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: Mikaela - Mamma till Nova

Emmaljunga scooter 2.0 - Bästa sittvagnen! :)

2010-06-28 @ 08:58:28
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt att få uppleva Thailand. =)

2010-06-28 @ 16:15:08
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0