21/5-09

Tova om 18/5-10:

Ojj hur ska du kunna åka bort om du inte vill lämna han på dagis? har inte du något jobb då

 

 



Camilla om 18/5-10:

Dagarna ja han kan vell sköta om honom på kvällen?
Hur ska du kunna lämna bort honom om du ska resa bort som jag förstod det till Thailand?
vilka tider är det du måste passa in?







SVAR:

Camilla-
Ja men han har börjat lite smått med det nu men inte ofta men jag hoppas att det blir mer och mer nu :).. haha ja du det kommer bli jobbigare för mig än för honom själv men just nu så är han riktigt trottsig och mammig av sig så jag får gå runt och bära på honom hela dagarna typ men jag försöker vänja av honom att det funkar inte så jämt men det är otroligt mysigt samtidigt som det är jobbigt ne men man ska ju vänja barnet vid ett speciellt tids schema och han ska ha middag 17:00 senast och sen ska han sova senast 21.00 t ex så man måste liksom alltid titta på det där schemat i ens eget huvud och tänka på han i första hand så om man ska iväg så får man tänka extra noga :) men han har fått sova borta i 3 nätter sammanlagt hitills så vi försöker träna oss innan thailands resan för fullt nu fast vi tar en natt i taget och sen 2 nätter irad nästa gång kanske det blir 3 dygn vi får se men både jag och hans pappa saknar honom direkt då syrran tagit honom men vi måste vänja av oss själva också :)

Tova-
hehe jadu du ser ju vad jag skrev på förra..men jag är livrädd att nåt ska hända om jag lämnar bort honom till någon annan typ att blöjan inte blir bytt eller att han slår sig eller nåt sånt och då känns det som om det skulle vara mitt fel för han är ju mitt ansvar och inte någon annans :) ne jag har inte fått något jobb än men jag letar för fullt :)


Kommentarer
Postat av: Tova

okej om du är så rädd att han ska slå sig eller något sånt kanske det är bättre att vara hemma med honom då tills han blir äldre och åka sen jag menar en resa kan man ju ta närsomhelst och ett barns uppväxt får man ju bara uppleva den gången

2010-05-21 @ 23:51:55
Postat av: Camilla

såg på din bilddagbok att ni beställer och äter ute rätt ofta och så ska ni åka till thailand + har ett barn då och så såg jag att du inte har nått jobb är ni rika eller vad får ni alla pengar ifrån till alla dess nöjen? // Camilla

2010-05-28 @ 01:13:39
Postat av: carrå - 19 år och gravid

Vilken söt liten plutt, Hur gammal är han? :)

2010-06-23 @ 17:02:10
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0